CXM Summit
EVENT
DIGITAL CUSTOMER EXPERIENCE

Vi ses på CXM Summit!

Sogetis Essy Dahlin finns med på scenen under Customer Experience Management Summit 2018, som äger rum i Stockholm den 21 november. Essy talar på temat ”Till er tjänst – framtidens kundupplevelse i algoritmernas era”

kalendar den 21 november 2018 08:00 - 16:00
kalendar Hotel Birger Jarl Conference, Stockholm

Den 21 November äger Customer Experience Management Summit 2018 rum i Stockholm.

Konferensen riktar sig till:

  • Dig som leder och aktivt bidrar till transformationen mot en mer kundcentrerad verksamhet.
  • Du som vill förbereda dig på kundernas och medborgarnas framtida förväntningar på kundupplevelser.
  • Du som idag sitter i ledningsgruppen och är aktiv inom: digitalisering, Customer Experience, online, kundtjänst, CRM, försäljning eller marknadsföring och inser att konsumenten, medborgaren och kundens förväntningar på dig har ökat dramatiskt den senaste tiden.

En av talarna är Sogetis Essy Dahlin.

Till er tjänst – framtidens kundupplevelse i algoritmernas era

Med ett brinnande intresse för ny teknik pratar Essy om hur vi med värdeskapande och kundcentrerad innovation kan stärka kundupplevelsen och skapa nya tjänster och produkter utifrån våra kunders ekosystem. I en framtid då vi i allt högre utsträckning använder AI-komponenter för att förstå och interagera med våra kunder, vinner den som förstår kopplingen mellan den virtuella och verkliga världen.


Om Essy Dahlin

Med en bred bakgrund från en mängd olika branscher och roller hjälper Essy sina kunder att innovera med slutanvändaren i fokus. Hennes entreprenörsanda är framträdande när hon driver framtagandet av prototyper och nya affärsmodeller. Med passion och engagemang förmedlar hon sina insikter och idéer på scen.

För mer information och anmälan besök: http://cxmsummit2018.nowbiz.se

todo todo
KONTAKTPERSON
  • ESSY
    Essy Dahlin
    Förändringsledare, verksamhetsutvecklare, digital strateg
    070-283 1654