Inspirerande IT-pub
EVENT
DIGITAL EXPERIENCES

Inspirerande IT-pub

Kundens upplevelse – din starkaste konkurrensfördel!

kalendar Tisdag 30 november kl. 17:30 - 20:00
Vi bjuder på lättare mat och dryck
kalendarSajens, Gjuterigatan 9 i Jönköping

Området ”Customer Experience Management” (CXM) har under pandemin blivit ett alltmer centralt område för många. Vi på Sogeti ser tydligt hur fler bolag söker extern hjälp och efterfrågar konsultation kring  hur man i en alltmer digital kundresa lyckas behålla sina kunder och guida kunden mot ett köp eller en konvertering.

Efter en turbulent tid börjar vi orientera oss för att förstå hur vi långsiktigt behöver anpassa oss. Många bolag  har fått ”ställa om” sin affär och agera på nya sätt för att nå sina kunder. I flera branscher går bolag förbi sina återförsäljare och går direkt mot slutkund. Marknadsavdelningar kräver en allt större IT-budget för att kunna supportera en allt större del av kundresan. Samtidigt brottas många bolag med tröga beslutsprocesser, silo-strukturer och bristande kunskap om kunden.
  
Sogeti har lång erfarenhet av att med tekniken som möjliggörare designa och skapa effektiva och proaktiva kundupplevelser.
 
Under ett inspirerande föredrag delar vi med oss av våra erfarenheter och kunskaper kring hur man lyckas med sitt kundupplevelse-program.
 
Ingen förförståelse inom området krävs och vi kommer att ta med er på en resa som visar på varför vi behöver fokusera på kundupplevelsen, hur man som organisation kan skapa goda kundupplevelser och vad ni kommer att behöva göra. 

Detta event vänder sig i första hand till dig som är:

  • Marknadschef
  • Försäljningschef
  • Verkställande Direktör
  • Digitaliseringsansvarig
  • Supportchef
  • Produktutvecklingsansvarig
  • Affärsutvecklare
Eller helt enkelt bara brinner för att skapa bättre upplevelser för er kund. 

Varmt välkommen till vår inspirerande IT-pub!

Sogeti Jönköping


Genom att skicka in detta formulär godkänner jag att min personliga data hanteras enligt vår integritetspolicy *
Skriv ut E-post