digi
PODCAST
DIGITAL EXPERIENCES

Effekten #30 – Mediekoncerner, vad händer med dem?

För mediekoncerner är relevant innehåll fortfarande det viktigaste, men kanalerna varierar och mottagaren bestämmer hur hen vill ta till sig innehållet. Traditionella medier ropar nu Var är du? Inte Kom hit till oss! Deras kurva möter digitala medier-kurvan. Träffa den!

Papperstidningen kan aldrig mer bli först med nyheter, man måste hitta nya roller. Marthe Hem, Digital Produktchef på Nya Wermlands-Tidningen (NWT), ger exempel på hur den lokala journalistiken förändras. Känslan av sammanhang och samarbete, att ta till sig och utnyttja ny teknik och att använda sociala medier på ett sant sätt, försök inte att kontrollera. Enjoy the ride!

Sorry, this content can only be visible if Functional Cookies are accepted. Please go to the Cookie Settings and change your preferences.

Marthe Hem, Jonas Jaani (16:11)

PRENUMERERA på podcasten Effekten.
Direktleverans av nya avsnitt till: iPhoneAndroid eller e-post

 

Kontaktperson
  • Jonas Jaani
    Jonas Jaani
    Producent av podcast-serien/ webbradion Effekten
    070-298 52 63

    Sorry, this content can only be visible if Functional Cookies are accepted. Please go to the Cookie Settings and change your preferences.

Om "Effekten"

Effekten är podcasten som ger kunskap om digitaliseringen på 20 minuter. Vi ger dig insikter, framtidsspaningar och goda exempel. Jonas Jaani guidar tillsammans med ett gäng passionerade experter på Sogeti: