effekten 90
PODCAST
DIGITAL CUSTOMER EXPERIENCE

Effekten #90: Digital marknadsföring idag

I den här podden ger Tomas Tränkner oss en checklista för digital marknadsföring. Hur du ska börja, vad du ska tänka på och vilka kanaler som är relevanta.

Dock så börjar vi med planeringen och färdvägen till att uppnå ett sätt på hur du ska jobba. Att skapa intresse för digital marknadsföring för en större grupp inom företaget gör att du enklare kan sätta DNA och företagskultur. Läxan för att se ”snyggare ut” handlar bland annat om att göra det enklare för kunderna. Hur gör du för att få system att jobba åt dig i den digitala världen? Tomas pratar vidare om att varumärket kanske inte är samma sak som företaget.

Budskapet är att starta en blogg och att de primära kanalerna är Instagram, Facebook och LinkedIn. Lyssna på avsnittet för att även ta del av små tips som kan öka ditt resultat i de digitala kanalerna.


Tomas TränknerJonas Jaani (22:58)

tomast_stor.png 
Tomas Tränkner

PRENUMERERA – podcast Effekten
iPhoneAndroidSpotifye-post

todo todo
KONTAKT
  • Jonas Jaani
    Jonas Jaani
    Projektledare och producent av podcast-serien Effekten
    070-298 52 63