Hero imageMobile Hero image
  • Facebook
  • LinkedIn

Kvalitet för oss är att leverera det våra kunder vill ha och att skapa konkret värde. Inför varje åtagande tar vi oss därför tid att diskutera och dokumentera vad kunden förväntar sig av oss.

Därefter arbetar vi nära kunden för att se till att vår insats motsvarar kundens förväntningar genom hela åtagandet. På detta sätt kan vi kontinuerligt förbättra den service vi förser våra kunder med. Avslutningsvis bedömer kunden vår insats utifrån de mål och prioriteringar som kunden själv definierat.

OTACE – On-Time and Above Client Expectations

Vi lanserade vårt kundnöjdhetsverktyg (OTACE) redan 1995 och det är nu ett erkänt och uppskattat redskap som vi konsekvent använder oss av i våra åtaganden. Vårt mål är alltid att ge service som överträffar kundens förväntningar och resultatet av våra mätningar visar att vi lyckas med det vi förutsatt oss.

Hög kundnöjdhet

Vi är besatta av kundnöjdhet. Därför mäter vi ständigt och strukturerat hur nöjda våra kunder är med oss och delar också transparent med oss av statistiken. Vi arbetar också ständigt, i varje åtagande, för att ytterligare öka kundnöjdheten. Vårt kundnöjdhetsindex bygger på en skala från 1 till 5, där betyg 5 och 4 står för mycket nöjd, 3 står för nöjd kund, 2 och 1 för inte nöjd. Vi delar transparent med oss av vad våra kunder tycker om oss. 

Jimmy Andersson

Jimmy Andersson

CEO, Sogeti Sweden

Hero imageMobile Hero image