Innovativa lösningar som driver ditt företag framåt
Kundnytta i praktiken och skräddarsydda helhetslösningar
Våra experter delar med sig av sina kunskaper och trendspaningar
Din framtid kan finnas hos oss
Lär känna oss som företag och vad vi har att erbjuda
Skriv in nyckelord för att söka på webbplatsen. Tryck enter för att skicka.
Generativ AI
Cloud
Testing
Artificiell intelligens
Säkerhet
Därefter arbetar vi nära kunden för att se till att vår insats motsvarar kundens förväntningar genom hela åtagandet. På detta sätt kan vi kontinuerligt förbättra den service vi förser våra kunder med. Avslutningsvis bedömer kunden vår insats utifrån de mål och prioriteringar som kunden själv definierat.
Vi lanserade vårt kundnöjdhetsverktyg (OTACE) redan 1995 och det är nu ett erkänt och uppskattat redskap som vi konsekvent använder oss av i våra åtaganden. Vårt mål är alltid att ge service som överträffar kundens förväntningar och resultatet av våra mätningar visar att vi lyckas med det vi förutsatt oss.
Vi är besatta av kundnöjdhet. Därför mäter vi ständigt och strukturerat hur nöjda våra kunder är med oss och delar också transparent med oss av statistiken. Vi arbetar också ständigt, i varje åtagande, för att ytterligare öka kundnöjdheten. Vårt kundnöjdhetsindex bygger på en skala från 1 till 5, där betyg 5 och 4 står för mycket nöjd, 3 står för nöjd kund, 2 och 1 för inte nöjd. Vi delar transparent med oss av vad våra kunder tycker om oss.
CEO, Sogeti Sweden
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på vår webbplats. De hjälper oss att förbättra webbplatsens prestanda, visa relevant reklam och möjliggöra att du kan dela innehåll på sociala medier.
Du kan acceptera alla cookies, eller välja att hantera dem individuellt. Du kan ändra dina inställningar när som helst genom att klicka på Cookie Settings som finns i sidfoten på varje sida.
För mer information om cookies, vänligen besök vår cookie policy.