Customer Experience
LÖSNING
DIGITAL EXPERIENCES

Customer Experiences

Tillsammans formar vi kundupplevelser som engagerar och skapar lojalitet. Sogeti är en partner som kan finnas med i både formande av strategi och genomförande. Alltid datadrivna, alltid kundcentrerade, alltid relevanta och alltid effekt skapande.

Customer Experience (CX) definieras som "skillnaden mellan vad en kund förväntar sig och vad ett varumärke levererar - i varje kontakt längs kundresan". Enskilda kundupplevelser och användarupplevelser hjälper kunder navigera mellan erbjudanden och kundresans olika faser. En sammantagen upplevelse av ett varumärke kan bygga livslång lojalitet och skapa värdefulla ambassadörer för ert varumärke och värdeerbjudande.

CX_kundupplevelse_touchpoints_500.png

Vår omvärld förändras snabbt och många kundresor blir alltmer digitala. Sogeti hjälper er knyta ihop kommunikation, processer, data och teknologi för en bättre kundupplevelse. Med lång erfarenhet av högteknologisk implementation och värdeskapande digital utveckling kan vi snabbt gå från strategi till handling.

CX_helhetserbjudande_600.png

Varför ska du välja Sogeti?

  • Iterativ och snabb strategiprocess som direkt leder till handling
  • Data- och testdriven utveckling av er kundupplevelse – med hjälp av kvalitativa- och kvantitativa data samt POC:ar och MVP:er
  • Väletablerade partnerskap med många av de stora plattformsleverantörerna
  • Vi får kommunikation och teknik att mötas

Topptjänster

 

KONTAKT
  • Carl-Fredrik Laurén
    Calle Laurén
    Teamchef, Jönköping
    076-846 14 12

    Sorry, this content can only be visible if Functional Cookies are accepted. Please go to the Cookie Settings and change your preferences.