Innovativa lösningar som driver ditt företag framåt
Kundnytta i praktiken och skräddarsydda helhetslösningar
Våra experter delar med sig av sina kunskaper och trendspaningar
Din framtid kan finnas hos oss
Lär känna oss som företag och vad vi har att erbjuda
Skriv in nyckelord för att söka på webbplatsen. Tryck enter för att skicka.
Generativ AI
Cloud
Testing
Artificiell intelligens
Säkerhet
February 26, 2019
Quality and its perception can either assemble armies of fans and followers or send you back to the drawing board. But just how correlated is quality assurance and customer experience?
In its 10th edition, the report confirms a fundamental shift in business expectations with quality and its impact on customer experience. Demands for quality at speed and shift-left have placed the onus of ensuring end-user satisfaction on quality assurance teams. A sizable majority of 1700 respondents across 10 sectors and from 32 countries have confirmed this.
With customer experience ambitions set for QA teams, the adoption of artificial intelligence and automation to optimize software testing is inevitable. We believe this transformation will dramatically alter the QA and testing skills landscape. New roles like AI QA strategists, Data scientists, and AI test experts will be introduced within QA teams.
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på vår webbplats. De hjälper oss att förbättra webbplatsens prestanda, visa relevant reklam och möjliggöra att du kan dela innehåll på sociala medier.
Du kan acceptera alla cookies, eller välja att hantera dem individuellt. Du kan ändra dina inställningar när som helst genom att klicka på Cookie Settings som finns i sidfoten på varje sida.
För mer information om cookies, vänligen besök vår cookie policy.