Innovativa lösningar som driver ditt företag framåt
Kundnytta i praktiken och skräddarsydda helhetslösningar
Våra experter delar med sig av sina kunskaper och trendspaningar
Din framtid kan finnas hos oss
Lär känna oss som företag och vad vi har att erbjuda
Skriv in nyckelord för att söka på webbplatsen. Tryck enter för att skicka.
Generativ AI
Cloud
Testing
Artificiell intelligens
Säkerhet
James McQuivey: Leading in times of “Scarcity in Abundance”
James tracks and predicts behavior change, whether among consumers or employees. In his tenure at Forrester, he successfully forecast the rise of online shopping in 1998 and more recently predicted the arrival of Amazon’s Echo platform before it existed. His models succeed because he focuses on an understanding of core human needs and motivations, using that foundation to predict why, when, and how people will try new things. In February 2013, James published his book Digital Disruption: Unleashing the Next Wave of Innovation. Currently, he is the research director for Forrester’s Future of Work team, guiding a team of analysts to not only identify changes in the world of work but also prepare clients in every industry to approach these changes as opportunities instead of threats.
Previously at Forrester, James ran Consumer Technographics® North America, Forrester’s unparalleled consumer research effort. In addition to keynoting at industry events and Forrester forums, James is routinely sought after for comment by such publications as The New York Times and The Wall Street Journal
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på vår webbplats. De hjälper oss att förbättra webbplatsens prestanda, visa relevant reklam och möjliggöra att du kan dela innehåll på sociala medier.
Du kan acceptera alla cookies, eller välja att hantera dem individuellt. Du kan ändra dina inställningar när som helst genom att klicka på Cookie Settings som finns i sidfoten på varje sida.
För mer information om cookies, vänligen besök vår cookie policy.