Innovativa lösningar som driver ditt företag framåt
Kundnytta i praktiken och skräddarsydda helhetslösningar
Våra experter delar med sig av sina kunskaper och trendspaningar
Din framtid kan finnas hos oss
Lär känna oss som företag och vad vi har att erbjuda
Skriv in nyckelord för att söka på webbplatsen. Tryck enter för att skicka.
Generativ AI
Cloud
Testing
Artificiell intelligens
Säkerhet
February 23, 2023
Customer Experience is the new battleground and brands are fighting it out to deliver compelling experiences to the customers.
To achieve this, its important to break the data silos, organization silos and experience silos. Connecting your data is your brands secret weapon. The age old ‘push’ strategy is not enough to cut-through in this digital and customer-obsessed world. We all know today’s customer experience is not meeting the expectations of the modern customer regarding receiving personalized and contextualized experiences.
With the shift to online customer interactions, organisations are now able to collect more data than ever before. But what are they doing with this data they are collecting? Connecting your data helps identify how different data elements relate to each other and it helps you run a more efficient business with a sustainable competitive advantage.
“55% of organizations say it is difficult to integrate user experiences”
A one-of-its-kind solution to get to this data eutopia is implementing a Capgemini’s Customer Data Platform (CDP). At Capgemini, we believe that making CDPs an integral part of your CX strategy puts you on the right track – this belief is back up by research from the Learning Experience Alliance (formerly MarTech Alliance) which tell us that 73% of the surveys companies stated that a CDP will be crucial in meeting the customer (customized) personalized experiences.
1 PDF (1 MB)
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på vår webbplats. De hjälper oss att förbättra webbplatsens prestanda, visa relevant reklam och möjliggöra att du kan dela innehåll på sociala medier.
Du kan acceptera alla cookies, eller välja att hantera dem individuellt. Du kan ändra dina inställningar när som helst genom att klicka på Cookie Settings som finns i sidfoten på varje sida.
För mer information om cookies, vänligen besök vår cookie policy.