LÖSNING
ARTIFICIAL INTELLIGENCE

Daisy – vår digitala medarbetare

”Det är många som ringer just nu och du har plats 73 i kön.” Att vänta i en telefonkö för att nå kundtjänst kan få tålamodet att tryta för de flesta. Med vår digitala, AI-drivna och självlärande medarbetare Daisy kan din verksamhets kundtjänst snabbas upp radikalt.

Robotisering och Automation har varit i blickfånget sedan en tid, men riktat sig i huvudsak till monotona och administrativa processer. Nu är det dags att ta nästa kliv in i framtiden och skapa digitala medarbetare med fysiskt utseende och beteende, som kan utföra nya typer av sysslor.

Genom att kombinera vår expertis inom artificiell intelligens och automation har vi skapat Daisy, vår första helt AI-drivna digitala assistent. Kundtjänst – var god dröj, kan därmed vara ett minne blott.

Sorry, this content can only be visible if Functional Cookies are accepted. Please go to the Cookie Settings and change your preferences.

Några gemensamma utmaningar som Daisy kan lösa

Dina kunders perspektiv:

  • Vill ha korrekta svar på frågor snabbt
  • Vill ha tillgänglighet i multipla kanaler; exempelvis via mail, app, webb eller chat
  • Vill ha bevarad kontext och historik i olika kontakter
  • Vill kunna kommunicera via ett språk som man behärskar

Dina medarbetares perspektiv:

  • Vill bidra och hjälpa kunderna snabbt
  • Vill slippa lägga tid på att svara på repetitiva, vanligt förekommande frågor med generella svar
  • Vill kunna fokusera på ärenden som verkligen behöver mänskligt stöd
  • Vill ha support kring att hitta korrekta svar
  • Vill kunna kommunicera med kunder oavsett språk

Din verksamhets perspektiv:

  • Vill ha en effektivare ärendehantering
  • Vill monitorera och öka kundnöjdheten
  • Vill kunna analysera och planera arbetsbelastningen i kundtjänst

Konkreta användningsområden

Daisy kan beskrivas som nästa generations chatbot, och kan därmed givetvis svara på frågor och föra mer eller mindre komplexa samtal kring olika ämnen. Att presentera produkter eller tjänster till er marknad kan också vara ett konktet exempel på tilllämpning. Ur det interna perspektivet kan Daisy vara en hjälpande kollega för nyanställda, eller lyssna på samtal och proaktivt föreslå åtgärder, material, etcetera. Daisy skulle till och med kunna vara en hjälpreda på online-möten och boka nästa möte, hämta upp och dela filer, med mera. Fantasin sätter gränserna. Här kommer ett konkret exempel för vad du kan använda Daisy till.

Sorry, this content can only be visible if Functional Cookies are accepted. Please go to the Cookie Settings and change your preferences.

Så kommer du igång

Vad vill ni börja med att använda Daisy till? En steg-för-steg-ansats är en både enkel och snabb väg framåt. Här kommer några framgångsfaktorer som rivstartar er resa mot den digitala medarbetaren:

  1. Avsätt tid och fokus​
  2. Börja med ett eller få användningsfall​
  3. Nyttja vår teamleverans – vi förser er med ett komplett leveransteam med de olika typer av expertis som behövs för att snabbt vara på banan för ert första användningsområde och för kommande Daisy-leverabler

Morgondagens digitala medarbetare​

Daisy är bara början. Framtidens kundmöte bygger på interaktiv kommunikation, med inloggning som val. Påbörja din Daisy-resa så löser du inte bara din verksamhets aktuella utmaningar utan rustar dig även för framtiden.

daisy_framtiden_webb.png

Vill du veta mer?

Låter Daisy intressant? Tveka inte att höra av dig till oss för en diskussion om hur du kan komma igång med att dra fördel av Daisy – snabbt. 

KONTAKT
  • Marcus Norrgren
    Marcus Norrgren
    Data & AI Lead, Sverige
    073-061 96 80

    Sorry, this content can only be visible if Functional Cookies are accepted. Please go to the Cookie Settings and change your preferences.