effekten_74
PODCAST
DIGITAL CUSTOMER EXPERIENCE

Effekten #74: Maximera digitaliseringen

Få ut mer av digitaliseringen. Vem tar du hänsyn till och vilka metoder hjälper dig framåt. Vi samlar flera avsnitt av podden Effekten. Avsnitt som tar dig framåt och vidgar dina vyer och optimerar ditt agerande. Micke Norbäck och Jonas Jaani tar fram ett långlyssnade som kan maximera ditt arbete med digitaliseringen.

I avsnittet får du lyssna till:

Growth engineering för att uppnå effekt (avsnitt 68)

Elia Mörling, entreprenör och expert på digital marknadsföring förklarar vad growth engineering innebär. Hur man optimerar delar av kundresan, så att så många som möjligt vill använda din tjänst om och om igen. Skapa  långsiktigt mål, men att hela tiden agera på den senaste information.

Vi litar fortfarande på nätjättarna – men tar de sitt ansvar? (avsnitt 65)

Facebook, Google, nätneutralitet, digitalisering… Journalisten och debattören Andreas Ekström pratar om allt. Att man är beredd att betala för kvalitativ journalistik. Om ökad välgörenhet. Rättvisemärkt handel. Mättnad, en viss trötthet hos befolkningen – men också ökad kunskap kring digitaliseringen. Vilka är då de allra viktigaste frågorna?

Kreativitet & innovation & digitalisering (avsnitt 56)

Tobias Degsell berättar. Han förklarar hur man kommer igång som företag, med existerande produkter och tjänster. Använd ditt “Varför?” och fundera på hur det kan digitaliseras, men kom ihåg att du måste ha kul i vardagen för att nå framgång!


Elia MörlingAndreas EkströmTobias DegsellMicke NorbäckJonas Jaani(1:16:10)

 
Elia MörlingAndreas EkströmTobias DegsellMicke NorbäckJonas Jaani

PRENUMERERA – podcast Effekten

iPhoneAndroide-post

[hjälp? hur lyssnar jag på podcast]

Elia Mörling, Andreas Ekström, Tobias Degsell, Micke Norbäck, Jonas Jaani 

todo todo
KONTAKT
  • Jonas Jaani
    Jonas Jaani
    Projektledare och producent av podcast-serien Effekten
    070-298 52 63