Innovativa lösningar som driver ditt företag framåt
Kundnytta i praktiken och skräddarsydda helhetslösningar
Våra experter delar med sig av sina kunskaper och trendspaningar
Din framtid kan finnas hos oss
Lär känna oss som företag och vad vi har att erbjuda
Skriv in nyckelord för att söka på webbplatsen. Tryck enter för att skicka.
Generativ AI
Cloud
Testing
Artificiell intelligens
Säkerhet
February 13, 2024
Generative AI heralds a new era of hospitality by helping companies craft more personal and seamless experiences for travelers and guests.
The hospitality business is all about creating excellent and memorable customer experiences. Hotels want to learn their guests’ habits and preferences so they can create lasting experiences from the time they plan their visit, through the duration of a stay, and beyond. Now, generative AI is poised to transform those customer experiences through its ability to learn, adapt, and collaborate in ways that were once reserved for human intelligence – and hospitality companies are exploring ways to embrace this game-changing technology.
Learn more in this point of view as Capgemini’s Ollie East, Head of Go-to-Market Strategy and US Generative AI CX Lead; Shawn Goodin, Principal MarTech Strategist, Customer Data and AI; and Rajiv Chhatwal, Senior Manager, Transformation and Innovation, go in-depth on why generative AI is a game-changer for customer experiences in the hospitality sector.
Tack så mycket! Vi har mottagit din registrering.
Någonting gick fel, se över fälten nedan.
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på vår webbplats. De hjälper oss att förbättra webbplatsens prestanda, visa relevant reklam och möjliggöra att du kan dela innehåll på sociala medier.
Du kan acceptera alla cookies, eller välja att hantera dem individuellt. Du kan ändra dina inställningar när som helst genom att klicka på Cookie Settings som finns i sidfoten på varje sida.
För mer information om cookies, vänligen besök vår cookie policy.